Vyhľadávanie


Kontakt

Slávisti s.r.o....

jeden za všetkých , všetci za jedného :)

E-mail: bojankrkic24@zoznam.sk

TOPlist

Šesť-zápasová šnúra bez prehry

01.06.2010 19:32

Fk Slávia Staškov : Slovan Skalité         7 : 1

 

Tak ako sa nám podarilo v jesennej časti súťaže odohrať 6 zápasov bez prehry (pričom sme 3 zápasy vyhrali a 3 zápasy remizovali) , tak sa nám aj na jar podarilo zopakovať niečo podobne ale v trosku lepšom vydaní keďže sme 1 zápas remizovali a ďalších 5 po sebe idúcich zápasov vyhrali. Tento výborný úspech by sme ešte radi obohatili o ďalšiu výhru pripadne remízu v ďalšom kole kedy sa stretneme s lídrom tabuľky Lietavskou Luckou...

 

V zápase so Skalitim sme mali jasný ciel a to za každú cenu vyhrať. K tomuto cieľu sme mali už o krok bližšie keď M. Polka dokázal streliť gól po odrazenej strele. Na 2 : 0 zvýšil po peknej akcii hlavičkou V. Kovačik . Tretí gól sa podarilo streliť mne keď mi kapitán mužstva P. Korduliak pekným centrom nahral na ľavú nohu a bolo 3 : 0.Do polčasu sa podarilo zvýšiť skóre už spominanému V. Kovačikovi ktorý sa rútil sám  na brankára už spolovice ihriska a svojou pravou nohou chladnokrvne zavesil gól. Slávia Staškov vyhrávala po polčase už 4 : 0 a každému bolo jasne kto určuje tempo hry. Cez polčas nám tréner vravel aby sme si udržali čiste konto a poprípade ešte zvýšili skóre čo sa nám aj podarilo keď s rohu J. Ivanovič poslal loptu priamo na moju hlavu a zvýšil som na 5:0.Žial krátko na to sa podarilo Skalitému znížiť skóre na 5 : 1. Ďalší gól som strelil opäť ja keď mi A. Ohradka do slova a do písmena nacentroval loptu priamo na nohu a už som sa nemohol mýliť. Na konečných 7 : 1 zvýšil E. Perďoch keď mu strelec prvého gólu M.Polka po krásnom obijdení spoluhráča poslal loptu a Erik sa už s takejto pozície nemohol mýliť a priviedol loptu až za brankovu čiaru.

 

Zápas sa teda skončil 7:1 a domáca Slávia Staškov sa mohla tešiť z výťaztva.

Góly: 3-Gajdošík, 2- Kovačik, 1-Polka, 1-Perďoch

Vladimír Gajdošík